وبلاگ

حالت دهنده و نرم کننده مو

بهترین و مهمترین محصولات مراقبت مو که باید آنها را بشناسید!

در اینجا، 9 مورد از بهترین و مهمترین محصولات محافظت از مو را به شما اراهئه می‏دهیم تا با استفاده از آنها در طی روز، موهایی سالم و قوی داشته باشید.

1- شامپوی مناسب بر اساس نوع مو، از مهمترین محصولات مراقبت از مو

شامپو؛ رایج‌ترین محصول برای مراقبت از مو می باشد. مو و پوست سر خود را با یک شامپوی مناسب تمیز کنید و چربی آن را از بین ببرید. انتخاب شامپو و هر محصول مراقبتی دیگری، بستگی به جنس و نوع مو ما دارد. بنابراین در ابتدا باید جنس موی (اعم از موی خشک، چرب، مجعد، فر و …) خود را بشناسید تا در خرید شامپو موفق باشید. فراموش نکنید که انتخاب شامپو مناسب به عنوان یکی از مهمترین محصولات مراقبت از مو، در سلامتی شما تاثیر گذار خواهد بود.

2- حالت دهنده و نرم کننده مو

برای اینکه موهای ما مرطوب و نرم به نظر برسد، باید از نرم کننده استفاده کنیم. در صورت داشتن موهای بلند و اینکه مجبور به شانه کردن آنها  بیش از دو بار در روز هستید، بنابراین داشتن مویی صاف و عاری از گره، بدون این محصول میسر نخواهد بود.

می‌توانید، نرم کننده را روزانه یا یک روز در میان استفاده کنید، فقط این‎ محصول را به ساقه موها بزنید و از ریشه موها خودداری کنید. موس مو و نرم‌کننده‌ای را انتخاب کنید که مناسب موی شما باشد و طبق دستورالعمل موجود در صفحه محصول مورد نظر عمل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *